Законите в страната
Ново мнение
|
Владимир
|
13 март 2014 г. 13:25:25 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 1
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 6.6.2013 г.
|
Прекалено неясни, нерегулиращи и недостигащи целтта си. Недопустимо лобиращи. Ето като няма двукамерен парламент ...ситото на демократичния парламент (континентално право) това ще да е състоянието...политици лобисти, приемащи за каквото им се плати ... не че е абсолютното решение, но е филтър пред разюзданата политическа корупция ...а президент политически избран с право само на вето ...сами се сещате нали ....измислената политическа система в БГ е деградирана ... тя е смислена, само ако има хора честни, морални и с опит в парламента - колко от тях са такива обаче... замислете се ... на 4 години нова върхушка - като болест са
|
Йоан Каратерзиян
|
22 април 2015 г. 14:27:58 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 2
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 22.4.2015 г.
|
Много често законът се тълкува извън контекста му. Добре е да се четат и първите членове на законите и от време на време да се чете и Конституцията.
Ако не вземем мерки, не само разбирането на законите няма да е адекватно, а и писането им ще бъде такова. Пример: ЗУЧК противоречи на ЗНА, тъй като ЗУТ и ЗУЧК уреждат едни и същи обществени отношения... Но ЗУЧК трябваше да се приеме като отделен закон, защото управляващите се изказаха неподготвени.
|
goldy68
|
17 август 2019 г. 18:50:14 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 1
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 21.3.2019 г.
|
Изключително НЕадекватни закони, с множество непрецизирани тремини, които дават много широки възможности за тълкуване. НЕясни и облсужващи различни бизнес-интереси.
|
Novaenovae1
|
10 юни 2020 г. 14:27:58 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 0
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 10.6.2020 г.
|
Законите следва да се представени в една йерархическа зависимост-но винаги да се съобразени с основополагищите принципи за вътрешна или за външна политика. Приоритетното международно право все още не е така приоритетно, както се заявява. Редно е да се заложи като принцип в съдебната практика. Нужна е ефективна отговорност на магистратите, а не само вербална. Трябва ни фонд "Съдебна Грешка" който да поема обезщетенията за незаконните или неправилни актове на съдии, прокурори и следователи. Специалност "Право" да е в две форми-бакалавър с възможност да щатен адвокат, нотариус, съдебен изпълнител или юрисконсулт. А магистър- да се влиза само с чужд език за рнок на обучение шест години, вместо пет както е за бакалаврите.
|
илиян.С
|
19 септември 2020 г. 09:24:04 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 0
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 19.9.2020 г.
|
Закони които блокират сами своето изпълнение, поради липса на познание за материята която би трябвало да третират! За съжаление интелекта не може да се купи от никъде! Да създадеш закон който да блокира сам себе си! Гениално достижение на българските политици и юристи!
|
joro112
|
04 декември 2020 г. 22:40:49 ч.
- Мнения:
- отрицателни 0 / положителни 0
|
Група: Регистриран потребител
Регистриран на: 18.4.2011 г.
|
Има чувството, че юристите в парламента са завършили някаква партийна школа, никаква връзка с принципите на демокрацията и законите на ЕС? ИААА като всяка агенция трябва да е връзка със законодателството на ЕС, изготвя законопроекти за гласуване в парламента, наредби, инструкции, методики , а в същото време освен законодателна власт , в ИААА е изпълнителната власт , контролира транспорта и обучението по професиите водачи на МПС. Организира и провежда изпитите за свидетелства за професионална квалификация на водачи на МПС , а няма орган за контрол и наблюдение работата на ИААА? Парадокс са обвиненията на министрите на транспорта за корупция в ИААА , но сменят министрите, но не сменят екипа , виновен за тяхната смяна?
|