Проект на Постановление на Министерския съвет за приемане на Устройствен правилник на Министерството на електронното управление
С проекта на Постановление се предлага приемане на нов Устройствен правилник на Министерството на електронното управление (МЕУ). Промяната се извършва след извършен функционален анализ на организацията на дейността на МЕУ и на администрацията на второстепенния разпоредител с бюджет по бюджета на МЕУ. С предложените промени се постига оптимизация на дейността, извършва се вътрешно преструктуриране и оптимизация на дирекциите от общата и специализираната администрация, като се прецизират функциите им.
Оптимизира се структурата на общата администрация на МЕУ. Тя е организирана в 5 дирекции – дирекция „Връзки с обществеността и протокол“, дирекция „Финанси“, дирекция „Правни дейности и обществени поръчки“, дирекция „Административно обслужване“ и дирекция „Управление на човешките ресурси и собствеността“.
Специализираната администрация на МЕУ е организирана в 6 дирекции – дирекция „Дигитална трансформация“, дирекция „Контрол“, дирекция „Европейска координация, международно сътрудничество и проекти“, дирекция „Електронна идентификация и данни“, дирекция „Мрежова и информационна сигурност“ и дирекция „Управление на програми“.
С проекта се предлагат промени и в Устройствения правилник на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“.
Дата на откриване: |
4.3.2025 г. |
Целева група: |
Всички заинтересовани |
Сфера на действие: |
Държавна администрация |
Дата на приключване: |
3.4.2025 г. |