Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Устройствения правилник на Министерския съвет и на неговата администрация

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

12.08.2024 г. 26.08.2024 г. Неактивна

Номер на консултация

10495-K

Област на политика

Държавна администрация
С предложения проект на постановлението се предлагат промени както в структурата на администрацията на Министерския съвет, така и във функциите на някои от основните звена в нея. На Главния инспекторат се възлага да изпълнява функциите на секретариат на Националния съвет по антикорупционни политики, да осъществява контрол за спазване сроковете по Закона за управление на средствата от Европейските фондове при споделено управление от длъжностни лица от администрацията на Министерския съвет чрез извършване на проверки по сигнали или по разпореждане на министър-председателя, за предотвратяване и преустановяване на нарушенията по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България да прилага предвидените по реда на този закон  принудителни административни мерки.Другите две предложени промени се налагат от управленска целесъобразност.Предвид взаимната обвързаност между дейността на отдел „Правителствен протокол“ към главния секретар и дирекция „Правителствена информационна служба“ се предлага техните функции да бъдат възложени за изпълнение от една обща дирекция, което ще осигури по-добра координация в работата на служителите от тези административни звена. Досегашните функции на отдел „Правителствен протокол“, които ще преминат за осъществяване в дирекция „Правителствена информационна служба“, са прецизирани и детайлизирани за целите на по-доброто осигуряване на протоколната и церемониалната дейност на министър-председателя, на заместник министър-председателя в това му качество и на администрацията на Министерския съвет.Предвид разнородния характер на задачите на дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността", в рамките на която се е наложило да бъдат обособени четири отдела, се предлага тя да бъде разделена в две дирекции с ясен профил на дейност: дирекция  „Административно и правно обслужване“ и дирекция „Управление на собствеността".

Отговорна институция

Министерски съвет и неговата администрация
Адрес: София, бул. “Княз Александър Дондуков ” № 1
Електронна поща: gis@government.bg

Лица за контакт

---

Мотиви за кратък срок

Начини на предоставяне на предложения и становища

Коментари

Общо 1 коментар

anelgim2 23.08.2024 13:25
Изтрийте ред първи на стр. 2

На страница 2 от проекта на постановлението да се заличи първият ред. (към § 2 - "3. Досегашната точка 9 става т. 10"

Мотиви: Не кореспондира с последния ред на стр. 1 и си противоречи с чл. 62, ал. 2 от УПМСНА.

Или създавате т. 9 или съществуваща т. 9 става т. 10.

В настоящия УПМСНА няма т. 9 в член 62, ал. 2.

При това положение няма как новосъздадена точка да стане следваща подред.

 

Изтрийте ред първи на стр. 2

На страница 2 от проекта на постановлението да се заличи първият ред. (към § 2 - "3. Досегашната точка 9 става т. 10"

Мотиви: Не кореспондира с последния ред на стр. 1 и си противоречи с чл. 62, ал. 2 от УПМСНА.

Или създавате т. 9 или съществуваща т. 9 става т. 10.

В настоящия УПМСНА няма т. 9 в член 62, ал. 2.

При това положение няма как новосъздадена точка да стане следваща подред.

 

История

  • Начало на обществената консултация

    12.08.2024

  • Приключване на консултацията

    26.08.2024

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте