Взаимодействието между отделите „Планиране“ и „Мониторинг“ също не успява да заработи на максимален капацитет, особено по отношение на изготвянето на анализи на медийната среда, които след това да бъдат използвани за планиране на кампании.
Същевременно двата отдела са съставени от журналисти, които са преместени от телевизията, което е довело до сериозен дефицит в медията. Това налага едни и същи хора да изпълняват няколко функции например да бъдат продуценти и репортери, което води до разминване на отговорността и намаляване на качеството на продукцията.
С обединението на двата отдела ще се подобри координацията между дейностите по Мониторинг и Планиране и ще се повишаване на качеството, оригиналността и професионалните стандарти в продукцията на Информационния център на МО. От медия, която отразява Информационният център на МО ще се превърне в медия която промотира и показва най-доброто от армията.
Проектът се публикува за срок от 30 дни.
Министерство на отбраната
Адрес: София, София 1000, ул.Дякон Игнатий 3
Електронна поща: cao@mod.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
Общо 2 коментара
ПРЕДЛОЖЕНИЯ
по общественото обсъждане на проекта за нов Устройствен правилник на ИЦ на МО
Любомир ДЕНОВ, редактор във вестник „Българска армия“
Предложенията се подкрепят още от:
Венцислав Жеков – и. д. главен редактор във вестник „Българска армия“
Николай Берковски, отговорен секретар във в. „Българска армия“
Ивайло Димитров, ст. експерт
Красимир Тодоров, гл. специалист
Андрей Рангелов, редактор във в. „Българска армия”, който предлага отделите в ИЦ на МО да бъдат: 1. „Военен телевизионен канал”; 2. „Вестник „Българска армия”; 3. „Интернет медии (вкл. сайт, социални медии, мониторинг); 4. „Администрация и планиране (или Административно обслужване и планиране)”.
Пламен Димитров, редактор във в. „Българска армия“
Димитър Илиев, редактор във в. „Българска армия“
Лъчезар Лозанов Иванов, гл. специалист във в. „Българска армия“
Мая Накова, главен специалист във в. „Българска армия“
Николина Войнова, старши експерт във в. „Българска армия“
ПРЕДЛОЖЕНИЯ
по общественото обсъждане на проекта за нов Устройствен правилник на ИЦ на МО
Любомир ДЕНОВ, редактор във вестник „Българска армия“
Предложенията се подкрепят още от:
Венцислав Жеков – и. д. главен редактор във вестник „Българска армия“
Николай Берковски, отговорен секретар във в. „Българска армия“
Ивайло Димитров, ст. експерт
Красимир Тодоров, гл. специалист
Андрей Рангелов, редактор във в. „Българска армия”, който предлага отделите в ИЦ на МО да бъдат: 1. „Военен телевизионен канал”; 2. „Вестник „Българска армия”; 3. „Интернет медии (вкл. сайт, социални медии, мониторинг); 4. „Администрация и планиране (или Административно обслужване и планиране)”.
Пламен Димитров, редактор във в. „Българска армия“
Димитър Илиев, редактор във в. „Българска армия“
Лъчезар Лозанов Иванов, гл. специалист във в. „Българска армия“
Мая Накова, главен специалист във в. „Българска армия“
Николина Войнова, старши експерт във в. „Българска армия“
20.03.2025
19.04.2025
22.05.2025
Предлагам да се махне длъжността "заместник директор по стратегическите ефекти". Освен, че звучи безумно и тази длъжност не може да се изпълни със съдържание, смятам, че две зам директорски длъжности, на толкова малка структура са напълно излишни и само генерират неоправдан сериозен разход за бюджета на Информационния център на МО.
Предлагам да се махне длъжността "заместник директор по стратегическите ефекти". Освен, че звучи безумно и тази длъжност не може да се изпълни със съдържание, смятам, че две зам директорски длъжности, на толкова малка структура са напълно излишни и само генерират неоправдан сериозен разход за бюджета на Информационния център на МО.