Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Постановление на Министерския съвет за утвърждаване на Устройствен правилник на Изпълнителната агенция по лозата и виното

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

29.10.2024 г. 28.11.2024 г. Неактивна

Номер на консултация

10630-K

Област на политика

Земеделие и селски райони

 

С проекта на постановление се цели създаване на ефективна организация на работния процес и укрепване на административния капацитет в Изпълнителната агенция по лозата и виното, както и постигане на по-добра организация на работата и управлението на процесите, чрез ясно разпределение на функциите и отговорностите на структурите в агенцията.

 

 

 Отговорна структура:

 Изпълнителна агенция по лозата и виното,

 Министерство на земеделието и храните

 Електронни адреси:

 sofia@eavw.com и m.bojilova@eavw.com

 

Отговорна институция

Министерство на земеделието и храните
Адрес: София, София 1000, бул. Христо Ботев 55
Електронна поща: mail@mzh.government.bg

Лица за контакт

---

Начини на предоставяне на предложения и становища

Коментари

Общо 2 коментара

ЕТzviatkov 29.10.2024 18:33
Предложение

Чл. 16, ал. 2, 25. обработва заявления и изготвя документи по предоставяни от агенцията административни услуги, касаещи специализираната администрация;

ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

Всички образци на документи, по предоставяни от агенцията административни услуги, включително и форми за попълване на данни в електронния Лозарски регистър, които следва да се попълват от задължени лица, да се подлагат на обществено обсъждане с цел оптимизиране на изискваните за попълване данни.

Предложение

Чл. 16, ал. 2, 25. обработва заявления и изготвя документи по предоставяни от агенцията административни услуги, касаещи специализираната администрация;

ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

Всички образци на документи, по предоставяни от агенцията административни услуги, включително и форми за попълване на данни в електронния Лозарски регистър, които следва да се попълват от задължени лица, да се подлагат на обществено обсъждане с цел оптимизиране на изискваните за попълване данни.

ЕТzviatkov 29.10.2024 18:33
Предложение

Чл. 21. Изходящите от агенцията документи се съставят най-малко в два екземпляра. Вторият екземпляр съдържа инициалите и подписа на служителя, изготвил документа, и на ръководителя на съответното административно звено.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

Да се въведе приоритетно ползване на електронната кореспонденция и електронни документи, като "най-малко в два екземпляра" да е втори вариант за кореспонденция на хартия.

 

Предложение

Чл. 21. Изходящите от агенцията документи се съставят най-малко в два екземпляра. Вторият екземпляр съдържа инициалите и подписа на служителя, изготвил документа, и на ръководителя на съответното административно звено.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

Да се въведе приоритетно ползване на електронната кореспонденция и електронни документи, като "най-малко в два екземпляра" да е втори вариант за кореспонденция на хартия.

 

История

  • Начало на обществената консултация

    29.10.2024

  • Приключване на консултацията

    28.11.2024

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте